avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 576226.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Władysławowo-Reda-Gdańsk-Elbląg

Czwartek, 23 maja 2013 · dodano: 23.05.2013 | Komentarze 0

PIĘTNASTE TRZYSTA.
No to z Lucjanem jedziemy dalej. Nie ma o czym pisać. Nie byliśmy senni, trasa jak trasa, już nie padało- Lucjan tylko w Sopocie złapał gumę. W domu byłem ok.5.30. Czas jazdy 10h 18m- średnia 28,50- przypominam, że w Trójmieście przejechaliśmy przez stertę sygnalizacji świetlnych- i nie zawsze był kolor zielony.
Lucjan trzyma tempo, aż miło, więc wypad oczywiście udany jako cholera. Jak ja przewodzę to jestem pewien, że czasem za mną nie nadąża, ale jak znowu on prowadzi to jakoś ja czasami muszę się bardziej spiąć bo gdybym jechał zwyczajnie to On by mi odszedł. Ja rządzę na podjazdach, Lucjan na zjazdach. Fajnie się jedzie bo zawsze trzymamy się wspólnie i jakoś ta jazda jest zgrana.
Spałem cztery godziny bo przecież wypoczęty musiałem iść do pracy.