avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 579942.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Iława-Ostróda-Elbląg

Czwartek, 16 maja 2013 · dodano: 16.05.2013 | Komentarze 0

Tak więc DWUNASTE TRZYSTA.
Po staniu w sklepie w Iławie nagle zrobiło mi się cholernie zimno- trwało to jednak kilkanaście minut- jazda zrobiła swoje- ogólnie jednak było ciepło.
Jak tak będzie przez cały rok to będzie super.
Trasa myślę bez większych dziur, miło się jechało.
Tą trasą tym lepszym szosowym łącznie zrobiłem 292 KM w czasie 9h i 51m-średnia. W domu byłem grubo przed 5 rano.
wyniosła 29,61 KM/h- ta brakująca końcówka poszła na poczet zjazdów na posiłki i chwile przerwy.
Nowy szosowy zostawiłem w pracy, potem jeszcze wróciłem oczywiście na chatę, by wyspać się przed pracą. Z rowerem zostawiłem buty, więc na góralu wracałem w lakierach- super, dobrze, że ludzi nie było. Jechałem w profesjonalnym ubraniu i obciachowych butach.
To zdjęcie zamazane jest właściwe- tylko Lucjan tak szalał po wyjeździe z Grudziądza, że inaczej nie dało się go zrobić.