avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 576226.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg-Pasłęk-Elbląg-Malbork-Nowa Wieś Malborska-Malbork-Elbląg

Poniedziałek, 25 lutego 2013 · dodano: 25.02.2013 | Komentarze 0

No to zaczynam walczyć znowu. A do zdobycia w tym roku jest to oto piękne trofeum.
A tak poważnie- to więcej męczyłem się leżąc w łóżku- więc pora znowu robić w pełni to, co się kocha

PUCHAR BIKESTATS © Robert1973

Rano wstałem o 5- tej. zaczynam znowu poranne jazdy. po pracy najpierw do pasłęka na pączki Rafiego. W tej cukierni w czerwcu,a może wcześniej będzie impreza- PĄCZKI RAFIEGO- o ile szybciej Rafi nie ucieknie z Polski. Podobno nie ma gdzie w Polsce jeździć, więc czas na zmiany.
cukiernia Rafiego w Pasłęku © Robert1973

Wieczorem po obiedzie wyjechałem do rodziny - z malborka wyjeżdżałem o 19.30. Powrotna droga to wiatr w twarz na maksa.
To akurat jest najmniej ważne- ważne, że znowu jest zmęczenie w parze z pasją oczywiście.