avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 578724.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg-Marzęcino-Orliniec-Elbląg + Elbląg-Bogaczewo-Elbląg + miasto

Czwartek, 18 października 2012 · dodano: 18.10.2012 | Komentarze 0

Dziś miałem wypadek. Zacząłem od piątej rano, a skończyłem po południu. Oczywiście jazdę już kończyłem jeżdżąc po mieście. I tak załatwiając sprawy jechałem prawidłowo ścieżką rowerową. Chłopiec ok 10-12 lat szedł z ojcem chodnikiem blisko ścieżki na ul. Grunwaldzkiej. Nagle chłopak się zatrzymał i patrząc w dół stał na skraju ścieżki i chodnika. Gdy znajdowałem się idealnie przy nim- dał krok w bok centralnie zagradzając mi drogę- nie widział mnie wcale bo ciągle patrzył w dół. Gdybym nie skręcił to bym centralnie w niego uderzył- skręciłem, więc zahaczyłem o jego ciało barkiem i z impetem się przewróciłem.
Jemu nic się nie stało- ja wstawałem jak po nokaucie. Dosłownie. Czułem się tak jakbym walnął w twardy słupek.
Potem to już tylko policja, karetka. Prześwietlenie nie wykazało groźnych zmian.
Tylko poobijany jestem.
Ja się trzymam- rower szosowy już nie. Oba koła scentrowane.
To świecące się to rosnący i tak już nie mały guz.