avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 578827.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg-Marzęcino-Orliniec-Elbląg i z powrotem

Wtorek, 16 października 2012 · dodano: 16.10.2012 | Komentarze 0

50 KM od piątej rano- reszta od 19-tej.
Druga połowa na mokro. Znowu padał mały deszcz, ale znowu byłem cały mokry.Nie wiele zostało, a już powoli się sypię. jak nie brzuch, plecy to dziś rano obudziłem się z małym bólem gardła- samopoczucie do kitu. Tak myślę, że jednak mam tą przewagę nad niesprzyjającymi okolicznościami bo najzwyczajniej w świecie wpadłem już w trans tych setek- w końcu to już 150-ta "goła" setka w tym roku. One procentują, przynajmniej w moim przypadku. Na Bałtyk Bieszczady w roku bieżącym nie zatrzymywałem się w ogóle między punktami kontrolnymi, a jak wiadomo to znaczne odległości. Rok i dwa lata temu stawałem, w tym roku więc różnica jest oczywista.
Jadę dalej. Nic mnie już nie zatrzyma.