avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 579488.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg-Milejewo-"Berlinka"-Grzechotki i z powrotem

Środa, 19 września 2012 · dodano: 19.09.2012 | Komentarze 0

Wstałem o 6- tej i...jeszcze nie padało. Wyjechałem przed siódmą- już padało. I choć do Grzechotek nie był to duży deszcz to jednak byłem mokry oczywiście. Front zmierzał z zachodu na wschód, więc wyjechałem na wschód. Tak więc jak zawróciłem po 50-tym km to już jechałem na spotkanie prawdziwej ulewy. Złapałem ją na 75- tym km. Od teraz w ulewie i pod wiatr, myślałem, że mnie zwieje z trasy. Trudności miałem ze zjechaniem z Milejewa. Łapy mi zmarzły i zesztywniały, a zjazd tu jest duży. średnia 27 KM/h. Nie wiem czemu, ale po zejściu z roweru ledwo wyjąłem klucz z kieszeni i tak samo ledwo otworzyłem drzwi, nie miałem czucia w palcach. Nie mogłem rozpiąć zamek koszulki.
Nie wiem czemu, ale kocham ten sport.