avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 579488.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg-Nowakowo-Marzęcino-Orliniec-Elbląg + Elbląg-Milejewo-"Berlinka" i z powrotem

Środa, 12 września 2012 · dodano: 12.09.2012 | Komentarze 0

Wyjechałem tradycyjnie o 5 rano i tradycyjnie tą samą trasą. 50 KM przed pracą. Oczywiście padał deszcz. Nie musiałem tego znosić bo było mimo wszystko ciepło. Tyle, że mokro.
Ale taka cena to żadna cena jeśli dzięki temu osiągnę cel, który sobie obrałem 256 dni temu. Trochę muszę zwiększyć obroty bo chłodne dni się zbliżają. Zacząłem już też odliczać dni do końca roku. Mam dokładnie 110 dni, by przejechać jeszcze jakieś 11 tysięcy, by łącznie mieć lekko ponad 40 tysięcy km. W przyszłym roku takiej cyfry nie wyrównam. Nie tyle powodem tego jest obecne zmęczenie, co fakt, że rower nie jest najważniejszy w moim życiu. Nie wiem co będzie potem. Myślę, że nadal dużo będę jeździł i postaram się szybciej jeszcze to czynić. Co do długich jazd i w ogóle jazd w różnych warunkach mam....silną psychikę. Ta zaś wykształciła we mnie przyzwyczajenie, pasję i wszystko co jest temu podobne.
Ja patrzę na siebie z perspektywy ubiegłych 5 lat, i jestem dumny z siebie. Daleko mi do Innych, więc walczę na razie ze sobą.
Kiedy pierwszy raz rocznie przejechałem 11 tysięcy- to mówiłem innym, że dużo jeżdżę.Gdy w 2010 roku przejechałem 20 tysięcy to...stwierdziłem, że wtedy się pomyliłem i dopiero od tego właśnie roku dużo jeżdżę. Teraz już nic nie mówię. Jakoś nie mogę się cieszyć rowerem gdy trwa to krótko. Nie przywiązuje się do cyfr, lecz do miejsc które są mi bliskie. Mogę do nich często jeździć, niemal codziennie.
Pozostałe dzisiejsze 100 Km zrobiłem od 16.40. O 20- tej byłem w domu.
Już na sucho, bo padało tylko pierwsze pół godziny.

JEŚLI POTRAFISZ O CZYMŚ MARZYĆ TO POTRAFISZ TEGO DOKONAĆ.