avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 575507.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elblag-Nowy Dwór Gd-Gdańsk-Gdynia-Gdańsk-Nowy Dwór Gd-Marzęcino-Elbląg

Środa, 25 kwietnia 2012 · dodano: 25.04.2012 | Komentarze 5

Pojechałem do Gdyni do sklepu Żuchlińskiego...bo napęd mi szwankuje po blisko 17.000 zrobionych KM- zakupiłem kasetę Shimano 105 10 speed oraz łańcuch ultegra.
A przy okazji zaobaczyłem Puchar Henry ego Delaneya, który odbiorą w tym roku Mistrzowie Europy...czyli Francja.
Można go było oglądać na Węglowym Targu w Gdańsku- jemu z bliska nie można było zrobić zdjęcia- robił komputer i na stronie UEFA mozna je ściągać- długo przy nim też nie pozwalali stać, ale było warto mimo wszystko postac w kolejce.
PUCHAR Mistrzów Europy © Robert1973

A wcześniej byłem też na molo w Sopocie.
Hotel znany z filmów starych © Robert1973

MOLO w Sopocie © Robert1973

Wstęp na molo jest jeszcze bezpłatny.
Takie ciekawostki jeszcze zobaczyłem w Gdańsku
niezły Kolos © Robert1973

tramwaj LECHII GDAŃSK © Robert1973

MILICJA © Robert1973

A tu Gościa nie ma w środku- on nie wyjeżdża samochodem- zostawił wóz i sobie poszedł.
POMOC DROGOWA © Robert1973

Wyjechałem o 9 rano- gdy przestało padać w Elblągu- deszcz złapał mnie w Gdyni- nie było sensu w nim jechać bo opady były przelotne-raczej nie byłem więc mokry. Pochowałem się trochę- już w tym roku się namoczyłem, a i jeszcze wiele dni mokrych mnie czeka.

flash
| 00:43 poniedziałek, 30 kwietnia 2012 | linkuj 2 maja, plan: Koło - Cieszyn
| 20:09 czwartek, 26 kwietnia 2012 | linkuj Odpowiem Wam obu na raz. W sobotę na trzy dni jadę sobie w centralną Polskę bo odnoszę wrażenie, że ostatnio za mało jeżdżę. Dlatego też Tomku 1 maja spędzam z synem na Kaszubach- już mu obiecałem- daj mi trasę drugiego etapu- położę synka spać to drugiego dnia spróbuję do Ciebie dołączyć.
flash
| 19:03 czwartek, 26 kwietnia 2012 | linkuj Jakie masz plany na majówkę?
Chciałbym zaproponować wspólną jazdę z Sopotu do... (szczegóły: http://konkurs.ideekaffee.pl)
rulez76
| 17:31 czwartek, 26 kwietnia 2012 | linkuj Wpadnij w sobotę lub niedzielę do Starego Pola na targi...
Mikołaj | 08:26 czwartek, 26 kwietnia 2012 | linkuj ...niektórzy zarzucą Ci że to zdjęcie z Pucharem juz było wklejane rok temu :)