avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577959.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg-Kępa Rybacka-Elbląg-Kępa Rybacka-Kępki-Jazowa-Adamowo os.-Władysławowo-Elblag + miasto

Piątek, 20 kwietnia 2012 · dodano: 20.04.2012 | Komentarze 2

Wyjazd o 5.30 tradycyjnie przed pracą, 36 KM- potem po południu kilkanaście km z synkiem. Wieczorem drugie 50 KM.
Ale ciekawostka. Wyjeżdżam o 18.30 ze swojego osiedla. Zdążyłem zjechać w dół 4 KM i...nagła zmiana pogody. W ciągu kilkunastu minut zmieniło się tak, że jak w czasie wyjazdu świeciło ładne słońce- tak na 8- mym km prawie nic nie widziałem.
To zdjęcia z Nowakowa i Kępy Rybackiej
m Nowakowo © Robert1973

m. Nowakowo- Kępa Rybacka © Robert1973

m. Kępa Rybacka © Robert1973

Ciekawe było, że deszcz padał z...drzew- jak przejeżdżałem pod drzewami to leciała na mnie woda- początkowo myslałem, że nagle zaczyna padać, ale nie mogło padać tylko pod drzewami- wręcz przeciwnie- to pod drzewami mniej pada, niż poza nimi. Mgła jednak musiała tak mocno osiąść na drzewach, że się tam skraplała. Oczywiście jak wjechałem do Elblaga to zrobiło sie cieplej i przejrzyściej.