avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577467.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg-Malbork-Starogard Gd-Skórcz-Gniew-Brachlewo-Sztum-Malbork-Elbląg

Sobota, 29 października 2011 · dodano: 29.10.2011 | Komentarze 0

Wyjazd o 10 rano bo chciałem się wyspać. Jechało się fajnie, nawet jakoś nie denerwowałem się podczas przejazdu płytami i kostką w okolicy Wisły za Gnojewem. Dawno tu nie byłem bo się okazało, że Stargogard buduje sobie jakąś obwodnicę. Po 20 KM jeszcze bardziej się zdziwiłem jak zobaczyłem tablice informujące o tym, że obwodnicę buduje sobie też Skórcz. Przecież to wiocha...ale za to bardzo ładna. Czuję sentyment do tej miejscowości- pojeździłem sobie po niej.Potem leciałem opanować Gniew taką drogą
Droga Skórcz-Gniew © Robert1973

W rejonie autostrady A1 to ujawniłem
Dąb Napoleona © Robert1973

A oto on w całej okazałości © Robert1973

A na zamku w Gniewie czekał na mnie mebel do odpoczynku
Fotel do odpoczynku © Robert1973

Dziś jest od 22-giej impreza na zamku- spotkanie z duchami
moja radość © Robert1973

Potem zjadłem serową pizzę w mojej kultowej restauracji i skierowałem się na prom.
Nasza Wisła © Robert1973

Potem wyleciałem przez Brachlewo na gładki asfalt i tak już sobie wróciłem do domu nie zatrzymując się już nigdzie nawet na chwilę. Byłem o 19-tej w Elblągu.