Elbląg-Bielnik-Helenowo-Elbląg-Pasłęk-Gołąbki-Pasłęk-Elbląg

Wtorek, 18 października 2011 · dodano: 18.10.2011 | Komentarze 0

Przed obiadem zrobiłem nieco ponad 30 KM- już wtedy wiało jak cholera. Po 20-tej wyjechałem na Pasłęk i dojechałem do Gołąbek- od strony jeziora i tego jakiegoś tam parku do Gołąbek jest nówka funkiel asfalt- to raptem odcinek nieco ponad 2 KM, ale zawsze coś. Wróciłem o 22.30. Wiało.
Trochę od niedzieli boli mnie gardło. I mam to serdecznie w czterech literach- jadę do końca roku na 33 tysiące i choćbym miał złamać jeszcze nogę to zrealizuję ten cel. Nie przechwalam się, ale też nie będę skromny. Skromność to pewna rezerwa-bo jak się nie uda...to przecież nic nie mówiłem. I sam Adam Małysz powiedział, że skromność to oznaka słabości. Ciężko pracuję każdego dnia i ani myślę chować się gdziekolwiek. Co mam pisać, że przez przypadek tak poświęcam się temu ? Moje słowa na pewno wielu odbierze negatywnie bo przecież nikt nie lubi, by był ktoś lepszy od niego. Jak jeździłem mało i często nie dawałem rady na trasach to krzywo na mnie patrzono- teraz kiedy jest zupełnie inaczej to chwilami jest jeszcze gorzej...zwariować można.
Ludzie- takich jak ja i o niebo lepszych jest wielu tylko się nie ujawniają. Przecież ja znowu taki wyjątkowy nie jestem. A nawet, jeśli ktoś robi 1/3 w roku tego co ja to nie znaczy, że jest 3X gorszy. Każdy ma jakieś cele i każde są godne uwagi.
A jeździć to ja zacznę dopiero w przyszłym roku.