Elbląg-Frombork-Braniewo-Nowa Pasłęka-Braniewo-Gronowo-"Berlinka"-Maciejewo-Braniewo-Frombork-Tolkmicko-Elbląg-Jazowa-Elbląg

Sobota, 15 października 2011 · dodano: 16.10.2011 | Komentarze 0

Z samego rana ok. 6 rano przyjechałem na start HARPAGANA, który dzisiaj odbył się na Wysoczyźnie Elbląskiej.
Harpagan- Start © Robert1973
Potem wróciłem do domu- wczoraj jeździłem w deszczu, na starcie Harpagana też było mokro- a że całą noc pracowałem to nie chciało mi się towarzyszyć wielu bikerom.
Wstałem o 11- tej i wyleciałem na trasę. W drodze do Braniewa spotkałem wielu rowerzystów, jak nigdy. Oni kręcili się w tym rejonie szukając punktów kontrolnych- ja w międzyczasie skoczyłem do Nowej Pasłęki.
Port w Nowej Pasłęce © Robert1973

Most w Nowej Pasłęce © Robert1973

Wiedząc, że Harpaganowcy mają jeszcze dużo czasu na powrót- skoczyłem na granicę do Gronowa i drogą okrężną wróciłem do Braniewa. I tu ciekawostka !!
W Braniewie za przejazdem kolejowym jadąc do Gronowa zauważyłem taki znak- miejscowość Młoteczno
Młoteczno © Robert1973

Tam w tle stoi BMW- to na dowód, że to ten sam odcinek- i co najciekawsze zobaczcie jaka jest miejscowość w tym samym miejscu ale jadąc z Gronowa.
Siedlisko © Robert1973

No tego zrozumieć już nie mogę- istnieje jeszcze taka ewentualność, że na jednym pasie ruchu jest inna miejscowość, na drugim inna.
Zaraz za Braniewem spotkałem elbląskiego Jurka Mocka, który cierpliwie holował Kogoś z Harpagana. Natomiast przed Pogrodziem spotkałem Mareckiego mającego awarię.
Marecki © Robert1973

A tak z jednego ujęcia wyglądał jego rower
Rower Mareckiego © Robert1973

Do Elbląga ostatnie 20 KM jechałem z Mareckim. On w Elblągu pojechał na metę, ja jeszcze skoczyłem lekko za Jazową dla pełnej drugiej stówy. Potem pojechałem do bazy Harpagana do SP nr 12, by osobiście pogratulować mojemu koledze Dareckiemu, który okazał się ZWYCIĘZCĄ !! Oto On
Zwycięzca Darecki © Robert1973

A tu jestem ja przy Number One.
Ja z Dareckim i Mareckim © Robert1973

Od południa ładnie się jechało bo choć temperatura nie była wysoka to najważniejsze, że nie wiało i nie padało. Szacunek dla Wszystkich Harpaganowców- ja do takich maratonów się nie nadaję.