avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 579488.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg-Pasłęk-Zalewo-Karnity

Czwartek, 1 września 2011 · dodano: 04.09.2011 | Komentarze 0

Dziś rozpocząłem wycieczkę z cyklu "Łączy nas Kanał Elbląski". Pełna relacja na www.marecki. home.pl bo to strona Komandora wycieczki Mareckiego. Ja dodam tylko tyle, że byłem jego...prawą ręką. Czyli On jechał na początku wycieczki, a ja na końcu. Dbałem o to, by Nikt się nie zgubił, a jak zostawał w tyle to by dojechał do całej grupy. Bo to nie byli...zawodowi rowerzyści. Niektórzy byli pierwsi raz na rowerze w tym roku, ale nie było aż tak źle. Byli też zdecydowanie lepsi. Szalałem więc na końcu wycieczki z magiczną w pierwszym dniu średnią 16, 5 KM/ h.
Jeśli pani Prezes tego nie czyta to napiszę, że chwilami spałem...ale potem już nie bo nuciłem sobie słowa znanej piosenki- "to już jest koniec, nie ma już nic".
Taką miałem rolę. Ale było super. Niesamowita wycieczka. W pasłęku i Zalewie przyjęto nas The Best. Pochylnie na kanale niby znam, a dziś były jakoś piękniejsze. Towarzystwo rowerowe w większości z Polski...przyjazne. Nocleg w Karnitach- tu pojeździłem wokój jeziora do 110 KM- wycieczka miała długość 88 KM.
Czasami padało, ale kompletnie bez znaczenia małe krople. Nocleg- pierwsza klasa, okolice również, posiłki także. No i najważniejsze, że cały dzień byłem na rowerze. Jechaliśmy oczywiście tylko wyznaczonymi szlakami rowerowymi.