avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 579488.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg-Pasłęk-Elbląg-Tolkmicko-Elbląg

Środa, 17 sierpnia 2011 · dodano: 17.08.2011 | Komentarze 1

Najpierw pojechałem expresówką do Pasłęka na starówkę posmakować lody z lodziarni obok restauracji Boston- Marek B. powiedział, że są one domowej roboty bez konserwantów. I faktycznie, smaczne były. A potem wróciłem do Elbląga , by kupić 3 litry mleka prosto od krowy i po ich wypiciu skoczyłem do Tolkmicka- ze średnią 32,22 KM/h tam, a ze średnią 31,22 z powrotem. I tu jeszcze jakieś zdjęcia dla Mareckiego. Już budują dla nas most...ale musimy chyba dłużej poczekać niż dwa tygodnie z tą wycieczką.
Nasz most na drugim skrzyżowaniu © Robert1973

Tak wygląda pierwsze skrzyżowanie, czyste, szerokie, choć ruch jest spory.
pierwsze skrzyżowanie © Robert1973

II skrzyżowanie © Robert1973

Trzecie skrzyżowanie też jest czyste i przejezdne choć oczywiście i tu jest ruch ale jest tu bardzo szeroko tak jak na pierwszym skrzyżowaniu
III Skrzyżowanie © Robert1973

trzecie skrzyżowanie © Robert1973

A to drugie skrzyżowanie.
objazd © Robert1973

II skrzyżowanie © Robert1973

Taki wąski przejazd prze siódemkę © Robert1973

to wylot z Pasłęka © Robert1973

Na tym skrzyżowaniu jest mnóstwo błota na drodze, ale to przecież szczegół. Najważniejsze: jest tu bardzo wąsko, a ruch niesamowicie duży- tu musi ktoś stać i zatrzymać ruch bo przed skrzyżowaniem z obu stron są zwężenia jezdni i tak jak na tamtych skrzyżowaniach z daleka widać, że ktoś np stanął- tak tutaj nic nie widać...nagle wszyscy przejeżdżają przez skrzyżowanie. Ale może nasi pracownicy się wyrobią ?