avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577467.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg-Frombork-Braniewo-"Berlinka"-Elbląg-Malbork-Nowy Dwór Gdański-Tujsk-Marzęcino-Elbląg

Czwartek, 23 czerwca 2011 · dodano: 23.06.2011 | Komentarze 0

Ruszyłem o 11-tej. Do "Berlinki" przez Braniewo dojechałem ze średnią 29 KM/h. I nie czułem, że jadę z wiatrem. A dlaczego to piszę ? Otóż "Berlinkę" do Elbląga przejechałem ze średnią 20 lub 21 KM/h. Tak wiało, że całkowicie się poddałem i nawet się tak mocno nie denerwowałem. Teren otwarty, z górki przed Elblągiem nie mogłem wycisnąć nawet 30 KM/h. Średnia mi spadła do 24,5 KM/h. Przyjechałem ok. 15- tej. Potem były obowiązki- wyjechałem ponownie o 19.30. Z powrotem w domu byłem o 23- ciej. W drugiej części jechałem trochę szybciej- średnia podniosła mi się do 25,7. Ogólny czas jazdy to 7h 47m. Jechałem wieczorem przez dłuższy czas 30 KM/h a średnia jakoś wolno się podnosiła. Zresztą dziwię się, że jeszcze mam takie średnie mając na uwadze przejechane kilometry. No ale cóż- nie czym szybciej, ale czym dalej preferuję zasadę. Kurczę, przecież jeżdżę tak naprawdę od 3 lat- kiedyś to wszystko razem połączę. A taki oto wóz strażacki zobaczyłem w Pogrodziu przed procesją.
Wóz Strażacki © Robert1973

No i nasza "Berlinka" staje się powoli wypasiona. Takie oto cacko już znajduje się w okolicy Gronowa Górnego- na całej długości tego będzie jeszcze kilka sztuk-doły są już wykopane.