avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577467.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg-Marzęcino-Krynica Morska-Mikoszewo-Drewnica-Nowy Dwór Gdański-Tujsk-Elbląg

Wtorek, 21 czerwca 2011 · dodano: 21.06.2011 | Komentarze 6

Wyjechałem prze 11- tą, wróciłem o 20- tej. Czas jazdy 7:59:21, średnia 25,03.
Lajtowo pojeździłem sobie po Krynicy, Stegnie, Kątach Rybackich, więc średnia słaba. Dziwię się, że ludzie wydają pieniądze na to, by tutaj spędzać wakacje. Nie było aż tak ciepło, za to wiało z każdej strony- kilku ludzi zaledwie korzystało z kąpieli. Ale może inaczej się patrzy na te okolice, jak mało się na nie patrzy. Ja już nie widzę uroku w tej okolicy, ale zwyczajnie nie mam gdzie jeździć. Z przyczyn niezależnych ode mnie jeszcze nie mogę wyjechać dalej.
Wycieczka jednak się udała. Coś Wam pokażę, ale jutro, bo na dzisiaj wykorzystałem limit zdjęć.

ebiker24 | 11:36 środa, 22 czerwca 2011 | linkuj wybór na 105 ;-), a jakie umaszczenie przewidujesz?
robert1973 | 08:21 środa, 22 czerwca 2011 | linkuj Moim nowym nabytkiem będzie GIANT TCR 1 COMPACT
ebiker24 | 06:37 środa, 22 czerwca 2011 | linkuj Robert załóż konto na picasca, tam nie masz żadnych limitów, po co komplikować sobie życie, napisz co kupujesz,
robert1973 | 21:02 wtorek, 21 czerwca 2011 | linkuj On twierdzi, że ten Nowy nie jest taki super, a i z inną geometrią będę miał z początku problemy. No to ja Mu pokazę różnicę między Wheelerm a Giantem...
Romiq
| 20:54 wtorek, 21 czerwca 2011 | linkuj Hmmm Robert;) będziesz mykał z MARECKY już nowym szosowym Giantem...
Pozdrowionka
| 19:47 wtorek, 21 czerwca 2011 | linkuj Szkoda że limitami fotek nie można handlować-zrobiłbym Ci promocję ;-). A dłuższa jazda już niebawem-cierpliwości i módl się o pogodę :-)