Elbląg-"Berlinka"-Bemowizna-Braniewo-"Berlinka"-Elbląg

Środa, 18 maja 2011 · dodano: 19.05.2011 | Komentarze 0

Dzisiaj zrobiłem taki wieczorny wypad. Najpierw po mieście zrobiłem 12 Km. Po kilkunastu następnych mój widz wreszcie się mnie doczekał- stał tak sobie prostopadle do drogi i patrzył...
Kibic Kolarstwa © Robert1973

Po następnych kilometrach znajduje się coś co bardzo mi się podoba...
ciekawa rzeźba © Robert1973
Tu również zawsze się zatrzymuje...na minutkę- podoba mi się to miejsce, kojarzy mi się z II Wojną Światową. Tyle razy tu przejeżdżam, a pociąg jadący w tym miejscu widziałem po raz pierwszy.
Takie oto miejsce © Robert1973

A oto cel mojej podróży- pozdrowienia dla Anusi.
Cel mojej podróży © Robert1973

No i teraz coś dla anonimowych tchórzy...pewnie nie mogliście się doczekać. Znalazłem kolejną nieprawidłowość. Wyjeżdżając z Braniewa na Elbląg w kierunku "Berlinki" stoi taki oto znak:
Znak drogowy © Robert1973

Po przejechaniu 9,7 KM jest natomiast taki znak:
Niewłaściwe oznaczenia © Robert1973

I Już wyjaśniam- to pierwsze oznaczenie kilometrów jest prawidłowe. Bo na obwodnicy w Elblągu miałem niewiele ponad 37 KM. Natomiast jadąc od tego drugiego znaku nie zgadza się odległość do Elbląga- zgadza się natomiast odległość do Malborka. Tak więc jeśli przejadę od tego miejsca 33 KM to znajdę się dokładnie na wylocie do Malborka, gdzie stoi znak z oznaczeniem pozostałych 28 KM do Malborka...czyli będę już poza Elblągiem. No tak, ale jest też inna strona...Jadąc od tamtego miejsca mogę mieć 33 KM do Elbląga- tyle że jadąc do tego miasta muszę go najpiwerw ominąć dokładnie całym bokiem- czy ma to jednak sens?
Będą kolejne nieprawidłowości, ale muszę już powoli co raz bardziej oddalać się od Elbląga. Pozdrowienia dla Mariusza, który urozmacił mi jedyną przerwę na spożycie napoju dzowniąc do mnie i mówiąc mi bardzo miłe rzeczy.