avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 579488.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg-Kępa Rybacka-Elbląg oraz Elbląg- Pagórki-Elbląg x 2

Czwartek, 12 maja 2011 · dodano: 12.05.2011 | Komentarze 4

No i stało się. 10.000 KM zrobione. Rok temu ten dystans zrobiłem dopiero 24 lipca, więc jest poprawa. Twardo jednak stoję na ziemi i co rok wiem, że są lepsi ode mnie- z roku na rok jednak mam nadzieję, że jest ich przede mną co raz mniej...
Najpierw z samego rana z Elbląga do Elbląga się przejechałem przed śniadaniem i zrobiłem 37 KM- jechałem w granicach 30 KM/h. Nie dbałem o średnią, jechałem spokojnie. Nie wiało, było ciepło: po siódmej rano wyjechałem w domu- byłem o 9-tej bo jeszcze po mieście się pokręciłem już nie 30 KM/h. Zjadłem śniadanie- wyjechałem znowu równo o 10.00 i miałem równe dwie godziny na zrobienie dwóch kółek po 28 KM. Zrobiłem je w czasie. Po powrocie miałem 93 KM- ostatnie zrobiłem w drodze do pracy.Po takich drogach żal jeździć poniżej 30 KM/h
Droga w Kępie Rybackiej © Robert1973

Droga w Pagórkach © Robert1973

A teraz pozdrawiam...bliską mi osobę- nie napiszę Kogo, ale On pewnie wie, że to o Niego chodzi. Nie jeździ często na rowerze bo...często musi korzystać z toalety. Więc teraz w Pagórkach może jeździć bo toaleta stoi. Sprawdziłem- jest bezpłatna...tylko spłuczki nie mogłem znaleźć.
Toaleta między Pagórkami a Łęczem © Robert1973
No cóż, będę jeździł dalej.