Niedziela, 1 maja 2011 · dodano: 01.05.2011 | Komentarze 1

Sory, początkowo pomyliłem się z wpisem dzisiejszego dnia. Otóż dzisiaj zrobiłem 150 KM. Dzień bylejaki do jeżdżenia- jak tak ma wyglądać cały maj to ja wyjeżdżam z kraju. Wiało i było zimno, więc aby nie utracić jakichkolwiek chęci jeździłem tylko po asfalcie bardzo dobrej jakości. Najpierw przed obiadem na raz 20 KM siódemką- potem non stop jeździłem kilka razy od węzła wschód siódemką do Kępy Rybackiej i z powrotem- zrobiłem tu 90 KM. średnia pod wiatr ok. 25 KM- z wiatrem blisko 40 KM. w godz. 16.30- 19.00 przerwa na mecze i potem jeszcze jazda do 20.30- ostatnie 40 KM pojechałem do m. Stobna i z powrotem. Jeździłem tylko w tym rejonie bo po prostu bałem się deszczu- tylko nad tym miejscem nie było deszczowych chmur. Gdy wyjeżdżałem ostatni raz, by dobić do 150- ciu to chciałem jechać na Braniewo- kropiło...spękałem - pojechałem więc znowu na niziny. Wystarczyło, że przejechałem 3 KM i już ul. Mazurska była sucha. Tak więc nie zmokłem.