avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577015.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg-Pruszcz Gd-Straszyn-Gdańsk-Nowy Dwór Gd-Huta Żuławska- Elbląg

Sobota, 23 kwietnia 2011 · dodano: 23.04.2011 | Komentarze 3

Od m. Koszwały jest wyłączony odcinek E7- centralnie jechałem środkiem. Przez Przejazdowo można przejechać wyłącznie ścieżką rowerową na drodze leży bowiem kilkumetrowy gruz- ten odcinek jezdni przypominał mi drogę w Iraku- ja skręciłem na Pruszcz. Do tego miejsca miałem średnią 29 KM/h. Wiało z boku. Do Pruszcza z wiatrem ponad 30 km/h. Przed Straszynem kolejny objazd, ale to przecież mi pasuje. W Straszynie zabawiłem u kuzyna Sebastiana. W. Potem lajtowy zjazd do Gdańska- odwiedzenie Westerplatte / wymieniają asfalt na drodze do tego miejsca !!!/ Z powrotem przejechałem tym objazdem w okolicy Przejazdowa/ odcinek 6 KM /. W m. Koszwały przy ponownym wjeździe na E7 okazało się, że jest tu bardzo duża OBORA KRÓW- nawet plastikowe dwie stoją przy drodze. Do domu wróciłem przez Hutę Żuławską, by dobić do równych kilometrów. Tak odnoszę od kilku dni wrażenie, że rano i późnym wieczorem nie wieje- tylko w dzień.

rafi1368
| 07:44 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj Coś mi się wydaje Robert,że wszyscy Ci zazdroszczą takich wyników,dopiero co dołączyłeś i już jesteś w czołówce.
Baton | 07:18 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj Batony tak, a żele tow niedzielę :-)
elbinger_biker | 22:32 sobota, 23 kwietnia 2011 | linkuj spożywasz w czasie jazdy jakieś batony,żele?