Elbląg-Malbork-Sztum-Tropy Szt-Stare Pole-Elbląg-Frombork-Jazowa-Elbląg

Niedziela, 17 kwietnia 2011 · dodano: 17.04.2011 | Komentarze 0

Dzisiejszy dzień też był rodzinny, kompletny brak czasu. Jazdę rozpocząłem dopiero przed dwunastą w południe- na początku zobaczył mnie Kudłaty / pozdrowienia /. Ruszyłem na Sztum ze średnią 30 km/h. Zabawiłem u Kuzyna Mariusza / pozdrowienia / po czym wróciłem do Elbląga inną drogą też ze średnią 30 km/h. Do Elbląga dojechałem przed 17- tą i miałem 116 KM. Wróciłem, by zobaczyć mecz mojej drużyny piłkarskiej Olympique Marseille z Montpellier / wygrali 2:1 /. O 19.00 wyjechałem ponownie. Po trzech minutach na ul. Królewieckiej zobaczył mnie tym razem Marek B wracający pewnie do domu. W myślach miałem wyjazd za Braniewo, by dobić do 200 KM. Po 20- tu kilometrach za Elblągiem w Pogrodziu nagle zrobiła się taka mgła, że postanowiłem dojechać tylko do Fromborka. Była równo 20.00 / znowu średnia 30 km/h /. Nie miałem zbyt dobrych baterii w przednim świetle, więc nie ryzykowałem jazdy we mgle do 22- giej. Wróciłem więc do Elbląga- byłem tu o 21.00 / znowu średnia 30 km/h /. Tu miałem 174 KM, więc pojechałem do Jazowa i z powrotem. Na "siódemce też była mgła, ale dzięki samochodom i lampom było jaśniej. W domu byłem równo o 22.00 / ostatni odcinek średnia 26 km/h /. Tym razem zrobiłem 200 km i 40 metrów, jak ktoś chce to może sobie wziąć te metry...