Elbląg- Stegna-Elbląg

Środa, 13 kwietnia 2011 · dodano: 13.04.2011 | Komentarze 4

Myślałem, że pogoda będzie w miarę. Do Stegny była tak mocna mgła, że miałem mokre ubranie. Tak więc w ramach protestu na drugim rondzie w Stegnie nie zatrzymałem się nawet na chwilę i nie poszedłem nad morze. Jazda non stop w godzinach 16-19.

robert1973 | 21:27 czwartek, 14 kwietnia 2011 | linkuj Tak na poważne Kręcę od 2008 roku- 7000 KM, w 2009- 11.000, w 2010- 20.000. Może i masz rację z tym podawaniem innych danych, muszę się jednak jeszcze nauczyć wstawiać zdjęcia. Zawsze jednak można ze mną pojeździć....
karol | 05:32 czwartek, 14 kwietnia 2011 | linkuj Ktoś kto wszedł już do pierwszej dziesiątki musi się liczyć z tym że będzie na świeczniku.
Każdy na swoim blogu może robić co chce ale po drodze musi się liczyć z czytelnikami i bywalcami na jego blogu.Można powiedzieć że mam to w d..ie i jak to wielu czyni,kręci na trenażerze i klepie to do statystyk.Można też wpisywać same cyferki bez słowa opisu.Protestować można a ludzie i tak robią swoje.
Rozumiem że ktoś kto rower kocha to zawsze brak będzie mu przejechanych kilometrów mimo że w tym dniu wykręcił ich z trzysta.
Przypuszczam że skoro tyle kręcisz to posiadasz licznik więc zastanawiam się dlaczego pozostałych danych nie wklepujesz chociażby nie dla siebie lecz czytelników.
P.S.Ile sezonów kręcisz i jaki masz dotychczasowy przebieg (km)
robert1973 | 19:59 środa, 13 kwietnia 2011 | linkuj Dla mnie nie ma znaczenia, czy dziś jechałem ze średnią 33, 30 czy 28 KM /h. Dla mnie najważniejsze jest to, by wzmocnić swoją psychikę i tylko jeździć, jeździć i jeździć. Nie walczę z szybkością, z nikim nie walczę, próbuję tylko pokochać rower.
karol | 18:38 środa, 13 kwietnia 2011 | linkuj Jednym słowem jesteś mistrz.
Skoro non stop to zakładam że z roweru nie schodziłeś więc średnia ponad 33km/h
O co chodzi w tych Twoich wpisach że prócz dystansu nic poza tym.
Może byś tak średnią z jazdy przynajmniej wystukał,nie wspominając o przewyższeniu.
Jesteś agesywny co do Diabelgalina a sam nie jesteś lepszy.