avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 575865.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg- Sztum- Grudziądz- Toruń- Grudziądz- Sztum- Malbork- Elbląg

Wtorek, 29 marca 2011 · dodano: 29.03.2011 | Komentarze 4

Najpierw pozdrowienia dla Mareckiego, tę wycieczkę Jemu dedykuję. On wie o co chodzi...
Wyjechałem ok. 6.30. Do Stolna / 140 KM/ tak wiało mi w twarz, że nie mogłem utrzymać stałej średniej. W efekcie wyniosła ona do tego miejsca 25 KM/h. Potem do Torunia wiatr nie pomagał, ale też nie przeszkadzał. Zabalowałem tam ponad dwie godziny. Odcinek 40- to kilometrowy do Stolna wyglądał tak: jak TIR mnie wyprzedzał to rozpędzałem się nagle do 35 km/h, a jak jechał TIR z przeciwka to zwalniałem do 10 KM/h. To był efekt wiatru zachodniego, który wiał w moją lewą stronę. Ze Stolna jak skręciłęm na Dzierzgoń to wiatr miałem w plecy, dopiero wtedy. Efekt ? Przez pierwsze 10 kilometrów miałem średnią ok. 50 KM/h - w miejscu, gdzie robią nową autostradę/ m. RUDA / na zjeździe myślałem, że się zabiję- hamulce musiałem sprawdzić. A potem było normalnie, czyli średnia 30 km/h.
Zabawiłem jeszcze w Sztumie, gdzie dojechałem o 20.50. Kuzyn ugościł mnie obiadem, dobrym słowem, humorem. Posiedziałem u niego blisko godzinę- do Elbląga miałem potem średnią 33 KM/h- to był owoc gościny. Do domu dojechałem właśnie teraz o 23.30. Nie było zimno, czego się obawiałem.