elbląg

Poniedziałek, 21 lutego 2011 · dodano: 21.02.2011 | Komentarze 18

Przypominam, że rano było prawie -20 stopni. Pojeździłem do popołudnia.Kolejna stówa pękła.

DareckiEB
| 06:52 środa, 23 lutego 2011 | linkuj Isgenaroth, Szanowny Kolego... Nie znasz, nie wzbudzaj "niebywałej agresji" - jak to mówi pewien Pan Jarosław. Niby rowerzysta, a taki skwaśniały, a fe! :) Uwierz na słowo - jak w religii, albo zapraszamy do Elbląga, zrobisz kilka km z Robertem i sam sprawdzisz. Przecież takie stówy każdy robić może!
Pozdrower - jednakowoż przepełniony szacunem :)
wilk
| 22:07 wtorek, 22 lutego 2011 | linkuj Witam na Bikestats kolegę z BB-Touru!
Wszyscy wątpiący w prawdziwość wpisów Roberta - niech sobie przejrzą blog Mareckiego i jego relacje w kategorii SuperMaratony i Życiówka ;)
elbląski_biker | 21:09 wtorek, 22 lutego 2011 | linkuj Panowie,każdy jeździ i pisze na BS co mu się podoba,jak ktoś jeździ na rowerze,żeby innym się chwalić ile przejechał to jego sprawa.Nie ma żadnego regulaminu,żeby coś komuś zabraniał.A Ci co piszą opisy trasy, dodają zdjęcia, to myślicie,że są wiarygodni, bo opisali jakieś miejscowości?Zachowujecie się jak małe dzieci w przedszkolu, kto będzie pierwszy,ja,ja nie bo ja,bo byłem tu i tu...
pawel1983pl2
| 17:33 wtorek, 22 lutego 2011 | linkuj sargath coś w tym jest, jeszcze niewidziałem tylu "anonimowych" komentarzy w w jednym wpisie:):)
MarekB
| 16:37 wtorek, 22 lutego 2011 | linkuj No to pojechałeś, ja po niedzielnej wycieczce nos mam zakitowany, wypiździło mnie dokładnie:(
| 15:57 wtorek, 22 lutego 2011 | linkuj Robert nie ma takich puzli :-)))).
Isgenaroth
| 14:22 wtorek, 22 lutego 2011 | linkuj żal. pl :)
dobra rada | 13:53 wtorek, 22 lutego 2011 | linkuj Robert puzle jakieś z samochodem wklej to ci dadzą spokój ;-)
sargath
| 11:48 wtorek, 22 lutego 2011 | linkuj nie ma to jak autor wpisu broni się dodając komentarze udając inną osobę...
kolarz | 10:25 wtorek, 22 lutego 2011 | linkuj nie ma obowiązku wchodzenia na stronkę, jak komuś nie "pasi" niech idzie gdzie indziej, ja będę tu zaglądał bo wszystko wskazuje na to, że Robert zagiął parol na rekordowe przejazdy w tym roku, pozdrowienia
brt | 10:22 wtorek, 22 lutego 2011 | linkuj Elblązak, Ty chyba ludzi z Elbląga nie znasz, że uważasz, jak ktoś robi "stówę", to jest kozak. ;)
I jeszcze jedno, jakie są Twoje kryteria do bycia "number ONE" w tym mieście? Haha.
pawel1983pl2
| 08:55 wtorek, 22 lutego 2011 | linkuj Faktycznie z tym opisem to zaszalałeś, przydała by się przynajmniej jakaś średnia i opis trasy, już nikt nie mówi o stawaniu i cykaniu zdjęć co 5km;)
Pozdrawiam:)
Isgenaroth
| 07:21 wtorek, 22 lutego 2011 | linkuj Pary to dużo się produkuje jak się po mrozie chodzi.
Gorzej jak dzieci...
elblązak | 06:34 wtorek, 22 lutego 2011 | linkuj Brawo Robert, wszyscy wiedzą,że jesteś number ONE w mieście, wielkie brawa, a zazdrośnikami "od zdjęć i opisów" się nie przejmuj, tak to już jest, że jak komuś pary brakuje w nogach to pstryka zdjęcia i robi "przerwy integracyjne" ;-)))))))
mustela putorius | 21:24 poniedziałek, 21 lutego 2011 | linkuj uuuuuu.....
Isgenaroth
| 21:16 poniedziałek, 21 lutego 2011 | linkuj Opisu z kawałek jaki by się zdało. Takie stówy to każdy robić może :)
| 20:35 poniedziałek, 21 lutego 2011 | linkuj Witam w gronie BS.