avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 598046.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Daleko za Księżycem

Niedziela, 18 sierpnia 2024 · dodano: 18.08.2024 | Komentarze 0

151 wheeler
14 wigry 3

...na samym początku miałem dwie książki rowerowe,
o przyjemnościach jazdy na rowerze górskim, druga z nich pisała natomiast o
korzyściach wynikających z jazdy rowerem szosowym.
wbrew pozorom to nie rower szosowy był moim pierwszym rowerem
w kosmicznej rowerowej przygodzie...ba, nie był nawet drugim.

w książce o rowerach górskich MTB przeczytałem takie oto zdanie, "hamuj tylko wtedy, kiedy naprawdę jest to konieczne",
oczywiście te słowa w kilka sekund rozwiały moje nadzieje, że tego typu rowery spełnią moje oczekiwania i jednoznacznie dały mi do zrozumienia, że się do tego nigdy nie będę nadawał...ja hamowałem znacznie częściej, w lesie jechałem wręcz niemal non stop na hamulcach, z górki na pewno przez cały czas :)

po czternastu latach mam swoją definicję rowerowej sztuki... "pij tylko wtedy, kiedy naprawdę jest to konieczne :)