avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 598051.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

It's AMAZING !!

Czwartek, 2 maja 2024 · dodano: 03.05.2024 | Komentarze 0

316 propel

382.584 na dzień 22 października 2034 roku.
423.186 na dzień 02 grudnia 2035 roku.

Lipsk - Kuźnica - Krynki - Bobrowniki - Krynki - Kuźnica - Lipsk - coś tam coś tam - Sokółka - Białystok.

wyjechałem wcześnie nad ranem... cała ściana wschodnia od m. Lipsk aż do m. Krynki  ( 80 km ) bez samochodów, ludzi...sama przyroda, niesamowite co dziś tu czułem zwłaszcza wcześnie nad ranem...pogoda idealna, jeśli dodam do tego mnóstwo rowerowych emocji, które tu dotychczas przeżyłem, wspaniałych nawet tych w deszczu to przychodzi mi na myśl tylko to...its Amazing !!
mógłbym tu codziennie z rana robić trening... chociaż nie, nie mógłbym się skupić.
takiej ciszy jak tu dawno nie słyszałem w innym miejscu.
to było znacznie coś lepszego od sterty ptasiego mleczka w mojej lodówce...

wszystko mną tak poruszyło, że postanowiłem przejechać tą drogą jeszcze raz....by ponownie wylądować w Lipsku... i sprawdzić, czy może jest tam Marecki, jak kiedyś...niestety nie było Mareckiego :) pojechałem więc sobie do Białegostoku, a co...