avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 576226.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Warszawa to moje miasto

Wtorek, 9 kwietnia 2024 · dodano: 09.04.2024 | Komentarze 2

159 wheeler

...jestem już w Elblągu.
trochę wkleiłem fotek z najważniejszego obecnie rowerowego miejsca w Warszawie
jakim jest kładka nad Wisłą.
niby prosta rzecz... tak o niej mówią nie tylko Warszawiacy.
ja napiszę tak, że...Elbląg może mi tylko zazdrościć tego, że ja ją już doświadczyłem na żywo
... w dodatku mam nadzieję, że jako elblążanin pierwszy to uczyniłem.
tych emocji nie da się opisać, ani sfotografować.
warto tam być nie tylko rowerowo bo Elbląg nigdy nie będzie miał takiego miejsca.
a to z prostego powodu...do Elbląga nigdy nie przypłynie Wisła.

zdjęcie za dnia z małą ilością osób wykonane zostało długo przed szóstą nad ranem.
nocą i wieczorem są tłumy osób...ale gdy jedzie się mimo wszystko rowerem to piesi z uśmiechem ustępują miejsca.
przy obu zjazdach na nawierzchni są bardzo widoczne ślady hamowań...jest jakaś różnica wzniesień,
podobno da się tu zrobić Everesting robiąc zaledwie trochę ponad 950 wjazdów na środek kładki :)
to zielone to most Gdański...
a na zdjęciach jestem z Asią Balawajder i Krzysztofem Fechnerem z Zielonej Góry
oraz z Adamem Probosz z Warszawy.