avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 598051.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

NEXTBIKE ZIELONA GÓRA

Piątek, 9 lutego 2024 · dodano: 11.02.2024 | Komentarze 0

111 góral
11 nextbike

wydarzyło się dziś.
od dziś jestem posiadaczem miejskiego roweru Nextbike Zielona Góra, koloru zielonego oczywiście.
to już mój ósmy rowerek.
Jest to podarunek dla mnie od miasta ZIELONA GÓRA.
Powtarzam. Jest to podarunek dla mnie od miasta ZIELONA GÓRA dla którego wykręciłem mnóstwo kilometrów
w Aktywnych Miastach...choć jest ich nadal znacznie mniej od tych wykręconych dla Elbląga.

rower przywieziony został osobiście przez Krzysztofa Fechnera z Zielonej Góry.
na nim przejadę najbliższy, tegoroczny Bałtyk Bieszczady Tour.
w towarzystwie na utra na identycznym rowerze przy mnie będzie jechał Krzysztof.
dlaczego BB Tour na Next bike ? bo ma być trudno, inaczej, a przede wszystkim ma być trudno.
po przejechaniu w dniu dzisiejszym symbolicznych jedenastu kilometrów mogę oficjalnie stwierdzić, że ten rower jest trochę
silniejszy od składaka. trochę. na ultra od wigry 3 nextbike będzie miał przewagę tylko na zjazdach.
tylko, bo ...nawet boję się sprawdzić ile waży :)
a w kwestii normalnych codziennych napraw muszę przejść pewnie kilkudniowe szkolenie u Henia :)

a więc wydarzyło się.
Dziękuję Wszystkim obecnym Gościom za udział.
mam nadzieję, że kawa, herbata i bezy smakowały....