avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 598048.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

6 lutego 2024 roku

Piątek, 1 grudnia 2023 · dodano: 01.12.2023 | Komentarze 0

150 góral

nienawidzę zimy, nienawidzę zimy, już bardziej nie można nienawidzić.
właśnie zaczęła się zima. do końca zimy pozostało 90 dni.

nienawidzę białego, śnieżno białego koloru, zimna...tak samo tego normalnego,
jak i wietrznie przenikliwego.
nienawidzę dróg pokrytych śniegiem, nienawidzę śniegu,
również śliskości, lodu na drodze, na asfaltach, na polach, chodnikach, gdziekolwiek, a zwłaszcza nieroztopionych gródek lodu pozostających na asfalcie, zwłaszcza akurat tych znajdujących się w miejscach w których się jedzie, w nieoczekiwanych miejscach.
nienawidzę chlapy, śniegu, nawet tego roztapiającego się śniegu, błota pośniegowego.
nienawidzę zimy.
nienawidzę ciemności, zimowej ciemności oczywiście, nieustannego włączania lampek...
również rozpoczynania i kończenia jazdy w ciemnościach.
jazdy w grubych spodniach, najgrubszych rękawiczkach.

150 km przejechałem, by nienawidzić zimy jeszcze bardziej.
dziś znalazłem kilka asfaltów nie przykrytych całkowicie śniegiem, ale to wkrótce się zmieni.
bo do Elbląga z uwagi na zbyt małe w tym tygodniu opady śniegu...przywieźli śnieg.