avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 598048.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Daleko za Księżycem

Niedziela, 12 listopada 2023 · dodano: 13.11.2023 | Komentarze 1

140 full

wspaniały weekend z zielonogórską rowerową rodziną w gościnie u Krzysztofa Kałużnego,
w Wielkopolsce.
wszystkie kilometry przejechane w terenie na fullu, na pełnych obrotach.
sprawdzaliśmy przejezdność trasy przyszłorocznego maratonu "szutrozy",
którego Organizatorem jest właśnie Krzysztof Kałużny ( dokładnie Ten, z którym przejechałem 90% trasy GMRDP ),
maraton odbędzie się dokładnie w dniu moich 51 urodzin, 27 kwietnia 2024 roku.
Był Krzysztof, Krzysztof Fechner, Asia Bal wraz z mężem, Sebastian i inni miejscowi, oraz ja.
Trasę 300 km podzieliliśmy na dwa dni w stosunku 170 do 130 km.
pogoda dopisała. Atmosfera na najwyższym poziomie.
Budzisz się...widzisz rowerzystów, jesz śniadanie, obiad, kolację...z rowerzystami,
kładziesz się spać z ...wiadomo i tak przez ponad dwa dni. Cudownie.