avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577848.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Daleko za Księżycem

Środa, 30 sierpnia 2023 · dodano: 31.08.2023 | Komentarze 0

Dziś rower... odpoczywa.
dziś same rowerowe imprezy,
przemiłe spotkania rowerowe.

co do GMRDP...do soboty do godziny 23 jechałem w rzeczywistości sam, było jedynie tasowanie na trasie. Od Międzylesia, po 23- ciej zacząłem jechać z Krzysztofem Kałużnym. Nie planowaliśmy wspólnej jazdy, ale widząc po kilku godzinach, że układa się ona wzorowo to w pewnym momencie podjęliśmy decyzję, że pojeździmy sobie razem.

od Międzylesia była totalna ulewa, przez jakieś pięć godzin. Potem już na mnie nie padało.
aż dziwię się temu, że niemal całą trasę przejechałem z Krzysztofem.
na podjazdach mogłem Mu dosłownie pomachać ręką i odjechać na dobre...w rzeczywistości jednak robiłem co mogłem, aby mi nie odjechał na zajazdach. 50 km/h to było absolutne minimum, które musiałem utrzymać na prostych zajazdach...no bo nikt na nikogo nie będzie czekał przecież.
w efekcie GMRDP ukończyłem na 10 miejscu, z czasem 69:08:12.
jak było ?  zajebiście oczywiście.
jeden minus...za dużo zjazdów, nie do końca umiem sobie z nimi poradzić.

zdjecia...z trasy oczywiście, szosowej.
rejon miejscowości Pielgrzymka, na odcinku Gorlice - Nowy Żmigród.