Daleko za Księżycem

Sobota, 1 lipca 2023 · dodano: 04.07.2023 | Komentarze 0

356 propel

ależ jestem "głodny" jazdy na rowerze, niesamowite.
najpierw pojechałem sobie na śniadanie do Miłakowa, jednocześnie chciałem popatrzeć sobie na startujących bikerów w Pierścieniu Tysiąca Jezior. Trudno mi nazwać to ultra, ale impreza godna uwagi. Głównie zależało mi na spotkaniu z Kurierem, przejechaliśmy wspólnie odcinek 20 kilometrowy ze średnią 38 km/h rozmawiając sobie o najbliższym RAP- ie. Kurier już na pierwszym zakręcie pogubił wszystkich ze swojej grupy, za podjazdem widział ich w oddali, po kilku kilometrach myślał, że już pogubił trasę bo nikogo nie widział :) Szczerze, mi dalej też już nie chciało mi się z nim jechać :) za szybko.
Wróciłem więc w kierunku domu do Pasłęka na zasłużone pączki Rafiego. Jak już się nimi najadłem, to ustaliłem, że Marecki bawi się między Szczytnem, a Olsztynem. Cos mówił, że będzie wracał z Olsztyna rowerem do domu, więc pomyślałem, że może mu wyjadę na przeciw. W efekcie znowu zawróciłem i dojechałem do samego Olsztyna...w którym dowiedziałem się, że Marecki wraz ze swoją "bandą" wraca jednak pociągiem. W efekcie więc samotnie wróciłem z Olsztyna do domu. Chce mi się jeździć po tak długiej rozłące z rowerem.