avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 575507.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Daleko za Księżycem

Sobota, 22 kwietnia 2023 · dodano: 22.04.2023 | Komentarze 1

jestem zielonogórzaninem

36 wigry 3
70 full
25 wheeler

kulminacyjna część dnia zaczęła się trzy godziny po kolacji, czyli od czwartej nad ranem.
Z Mareckim dokonałem sprawdzenia prawidłowości oznakowania trasy ultra dla biegaczy na Wysoczyźnie Elbląskiej.
Piękna trasa, z potężnymi przewyższeniami w dwóch miejscach, z przepięknymi widokami zwłaszcza w czasie
wschodzącego słońca. Mile spędzony czas, należy rozumieć to tak, że Fulla mam dosyć do końca lipca bieżącego roku :)
( oj, jak to dobrze, że mam taki rowerek )
Część trasy, którą przejechaliśmy znajduje się blisko Elbląga, a mimo to miałem nieodparte wrażenie, że w niektórych
miejscach byłem zwyczajnie po raz pierwszy raz w życiu.

a więc...ja i piękno Wysoczyzny Elbląskiej
P.S. ostatnie zdjęcie nie jest przekręcone.