avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 570954.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

daleko za Elblągiem

Sobota, 25 marca 2023 · dodano: 25.03.2023 | Komentarze 0

... 174 kilometry policzone od północy, trasa z Mareckim wyniosła ponad 200 km.
Elbląg- ( prawie ) Pasłęk- Małdyty - Miłomłyn - Ostróda- Lubawa - ( prawie ) Nowie Miasto Lubawskie - Iława - Susz - Przezmark - Myślice - Rychliki - Węzina - Elbląg.
opis wycieczki: Marecki miał dwa bidony, ja jeden...i wypiłem go całego, do końca, naprawdę.
cel wycieczki: zobaczyć ( żywego ) bociana.  Zobaczyliśmy dwa...oba w Węzinie, kilkanaście kilometrów przed Elblągiem, jeden z nich stał sobie na polu, drugi nie opuścił gniazda, ale radość i emocje z takiego spotkania...mało brakowało. Było też i słońce.
drogi mokre, ale nie padało, ciepło, przyjemnie, pusto.

tu będzie pewnie coś więcej  MARECKY

...widok mgły nad polami, wcześnie nad ranem za Iławą w drodze na Sztum...bezcenny.