avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577366.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Daleko za Księżycem

Wtorek, 30 sierpnia 2022 · dodano: 31.08.2022 | Komentarze 2

daleko za Księżycem.

a to Proszę Państwa jest BUS z Poznania, wspaniały kibic mojej księżycowej przygody.
Oboje jesteśmy na zdjęciu W Kostrzynie nad Odrą.
Ja właśnie zaliczam kolejny etap RAP, a On na mnie czeka. Spotkaliśmy się dosłownie na kilka minut bo po przyjechaniu do tego miasta musiałem szybko położyć się spać. Poświęcił wiele godzin dla kilku minut ze mną.
... nigdy tego nie zapomnę.

| 19:08 czwartek, 1 września 2022 | linkuj Pozdroweros Bikeros! Ps. Myślałem, że jak BUS to tylko autobusami jeździsz ;-)
BUS
| 06:04 czwartek, 1 września 2022 | linkuj Tym bardziej jestem zaszczycony.. myślałem, że zdechnę na tej 200-tce ;) miałem mieć wiatr w plecy tymczasem ciężarówki wręcz mnie zdemolowały. Miałem 90 km ściany wiatru z przeciwka przez nie. Na pierwszym stopie godzinę dochodziłem do siebie. Ale motywacja była ogromna i wszystko się udało :) oprócz.. mojego makabrycznego powrotu naszym wspaniałym, opóźnionym o 2 godziny intercity.. ale najważniejsze osiągnąłem :)