avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577366.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Daleko za Księżycem

Niedziela, 28 sierpnia 2022 · dodano: 28.08.2022 | Komentarze 2

podsumowanie Bałtyk- Bieszczady 2022.
Wystartowałem w kategorii solo na rowerze Giant Terrago, czyli...na góralu.
Tak więc już pięć moich rowerków miało okazję przeżyć te cudowne ultra.

Gdy jechałem swoje pierwsze BB w 2010 roku jechałem na rowerze szosowym Wheeler.
czas: trochę ponad 57 godzin.
wtedy dla mnie jazda góralem była w kategorii: niemożliwe.

Teraz góralem przejechałem w czasie trochę ponad 54 godziny, czyli trzy godziny szybciej.
Nie wspomnę o całkiem innych emocjach. Wtedy bardzo się obawiałem, bałem się
i walczyłem do samego końca.
A dziś ? Po tym jak minęło 12 lat zaliczony zostałem przez Roberta Janika do grupy grzecznych zawodników...
czyli takich, którzy ze startu dojeżdżają na metę bez żadnych pytań i problemów. Po prostu robią to.