avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577015.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

MIERZEJA WIŚLANA

Sobota, 26 marca 2022 · dodano: 26.03.2022 | Komentarze 0

...mój Giant Terrago, górski, nadal przebywa w SPA. Od dwóch tygodni.
To nagroda za kolejną przejechaną zimę.
Z tego, co wiem to nadal wylewają z niego wodę, wysypują piasek, szukają części...
nie mam prawa jeszcze go zabrać do siebie.
natomiast Full jest kontuzjowany i też ma prawo leżeć.
Więc ?

wyjechałem więc z samego rana najsłabszym rowerem szosowym gonić górali zmierzających na Mierzeję Wiślaną.
I dogoniłem...Mariusza, Mateusza i Krzyśka.
Do Piasków do granicy z Rosją dojechaliśmy asfaltem w bardzo wietrznych warunkach.
Cudne widoki Zalewu Wiślanego połączone ze śniadaniem w Krynicy.

Od Piasków koledzy wybrali drogę szutrową, ja natomiast jechałem równolegle do nich asfaltowo
spotykając się kontrolnie najpierw w Krynicy Morskiej, potem w Stegnie.

Następnie umówiliśmy się na spotkanie w Mikoszewie, skąd mieliśmy wracać do domu.
Z racji jazdy po asfalcie oczywiście byłem skazany na to, by być tam pierwszy....jak zobaczyłem po raz pierwszy
nie dawno oddany tam odcinek drogi dla rowerów...to postanowiłem na nią wjechać.
A gdy wjechałem to...odechciało mi się z niej zjeżdżać.

Nie dość, że asfalt był gładziutki, widoki cudne to jeszcze wiatr tak wiał mi z północy w plecy,
że jadąc ponad 40 km/h bez wysiłku było mi po prostu wspaniale.
I już miałem plan w inny sposób dołączyć do kolegów gdy nagle...skończył się asfalt.
Zrobiony został odcinek 5 km z Mikoszewa do Drewnicy. Trochę za mało, jak dla mnie.
Postanowiłem więc wrócić do Mikoszewa pod wiatr...
Stąd zacząłem ponownie więc gonić kolegów...i dogoniłem. Wspólnie wróciliśmy do domu.

Nie lało, wiało, mi później było zimno. Czas został w pełni wykorzystany wspaniale.