KSIĘŻYC - PLUTON

Środa, 17 listopada 2021 · dodano: 17.11.2021 | Komentarze 0

Cyfry lub liczby, które albo przypadkiem, albo świadomie uczestniczą w naszym świecie zwracają uwagę na siebie
i powinny to robić. Bo numerologia to siła, tak potężna jak samoloty i węże.
Podobno cyfra 8 przynosi największe szczęście.
"ósemka" to symbol perfekcji i sukcesu.
Odwrócony znak nieskończoności jest synonimem równowagi.

...osiem razy.
To wydarzy się w moim świecie rowerowym w rzeczywistości po raz dziewiąty, ale połączy się to jednak w "osiem".
Tak więc to jest 8.
Nawet nie staram się zastanawiać nad tym, co może się wydarzyć potem i czy na pewno to się jednak wydarzy...
Tak myślę sobie, że wystarczy w to...wjechać, przejechać i dojechać po raz kolejny.
I nie można zważać na koszty. Bo to musi kosztować, słono i bardzo drogo.
Nie można także tego dostać. Nie da się tego oddać.

i nie wiem, co będzie dalej.
Ale niczego nie żałuję bo były chwile w których nic nie liczyło się poza rowerem.
...mnóstwo takich chwil we mnie było.