avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577366.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

KSIĘŻYC - PLUTON

Niedziela, 26 września 2021 · dodano: 26.09.2021 | Komentarze 4

dziś w Elblągu odbyła się ciekawa impreza rowerowa.
Mając na uwadze fakt, że była oficjalna, a ja obiecałem sobie, że będę startował wyłącznie w oficjalnych ultra o powierzchni minimum 1000 kilometrów...nie uczestniczyłem.
Dystans wynosił...50 metrów.
Udział w tym projekcie brał mój rowerowy Kolega...pytanie, Kto to taki ?

podpowiedzią są cztery zdjęcia.
Po ewentualnym odgadnięciu proszę napisać, które ze zdjęć było dla Was podpowiedzią.
...a z mojej strony- Wielkie Brawa.

...a ja jeżdżę teraz wyłącznie na Wigry 3.
Bo wiedziałem, że jak znowu wsiądę w tym roku na Wigry 3 to będzie już po wszystkim.
I jest.

| 19:03 poniedziałek, 27 września 2021 | linkuj Darecki: W sumie nie wiem :-))
| 17:59 poniedziałek, 27 września 2021 | linkuj ...ode mnie, mimo wszystko ukłony.
Ja spękałem.
| 21:01 niedziela, 26 września 2021 | linkuj Marecki żebyś Ty wiedział jak MY Ci kibicowaliśmy :-)
| 20:27 niedziela, 26 września 2021 | linkuj Nie ułatwiłeś ludziom zadania :-)))