KSIĘŻYC- PLUTON

Środa, 1 września 2021 · dodano: 02.09.2021 | Komentarze 2

Znowu jestem w Kosmosie.
Statystyki MRDP uzupełnione, relację rozpocznę dokładnie w przyszły poniedziałek.

Ogólna statystyka MRDP jest taka:
przejechałem łącznie 3.213 km
- te 13 kilometrów nie jest kwestią pomyłki, a jedynie dojechania na chwilę do swoich miejsc będących przy trasie.
łączna suma przewyższeń wyniosła wg mojego licznika 25.697 metrów, czyli nawet nawet.

Jednak nie jestem tylko normalnie zmęczony.
Wszystko jest OK bo żadnych ran na ciele i obtarć nie mam, nic mnie też nie boli,
ale zmęczenie zwłaszcza podczas chodzenia uaktywnia się, zwłaszcza podczas stania.
Mogę stać zaledwie do kilku minut, potem muszę usiąść albo się położyć, nawet jeśli jestem na chodniku.
Oczywiście to nie jest aż taki problem i cieszę się z tego, że jest tak jak jest właśnie.

I napiszę jeszcze tylko to.
Pewnie gdyby Ktoś w tym roku wymyślił jeszcze jedno okrążenie Polski w ramach oficjalnego ultramaratonu to brałbym swój udział pod uwagę. Bo taki już jestem i już się nie zmienię. Nie chcę łatwego życia rowerowego, należy od siebie wymagać, mając oczywiście w pełni kontrolę nad sowim ciałem, i myśleć o nim. Zresztą Księżyc do czegoś mnie zobowiązuje.
Więc napiszę na koniec to: to dobrze, że nie ma trzeciego w tym roku takiego ultramaratonu.
To bardzo dobrze.

Dziękuję raz jeszcze Wszystkim za kibicowanie i obserwowanie mnie w jakikolwiek sposób.

Race Around Poland, Maraton Rowerowy Dookoła Polski w okresie pięciu tygodni.