avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 575507.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

PLUTON - to brzmi dumnie.

Niedziela, 23 maja 2021 · dodano: 23.05.2021 | Komentarze 0

Pluton jest moją inspiracją, widzę Go coraz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 5 miliardów 739 milionów 547 tysięcy 353 kilometry.

przed południem, prawie z setką elbląskich Bikerów pojechałem na Złotą Wyspę w rejon Batorowa k. Elbląga.
A potem ?
Potem mało brakowało, bym nie pojeździł sobie w totalnej ulewie.

...kiedy ja wracałem do Elbląga przez Bielnik Drugi to w tym samym czasie Marcin B. na szosówce jechał w kierunku Nowakowa.
Pewnie oboje mieliśmy przyjemność jechania z pół godziny w ulewie.
Marcin jechał, jechał i mimo takiej pogody jechał i był ciekawy, czy spotka kogoś znajomego po drodze w takich okolicznościach.
I pomyślał o mnie, że to ja mogę być tym kimś i...spotkaliśmy się na promie w Nowakowie.
Był lepszy, bo ubrany był na "krótko".
nie wiem jak inni, ale ja i dla takich chwil jeżdżę.

Pozdrowienia dla Krzysia, który do nas wrócił i jako jedyny zauważył, jak bardzo czyściutkie i błyszczące mam Wigry.
Cały dzień oczywiście na Wigry3.