avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 575507.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

WDZYDZE KISZEWSKIE

Sobota, 10 kwietnia 2021 · dodano: 10.04.2021 | Komentarze 2

Pluton jest moją inspiracją, widzę Go coraz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 5 miliardów 739 milionów 552 tysiące 742 kilometrów.

wycieczka krajoznawczo integracyjna.
z Mateuszem i Mareckim.
Elbląg- Ryki- Kiezmark- Pruszcz Gdański- Nowa Karczma- Kościerzyna- Wdzydze Kiszewskie- Skaryszewy- Tczew- Lichnowy-NDG- Marzęcino- Nowakowo- Elbląg.

...biorę rower i...dramat. Zaledwie po 9 atmosfer w kołach.
Bez brakującej jednej atmosfery nie wyjadę. Napompowałem i wyjechałem.
Takie to było dla mnie ważne.
90 km i ...kapeć. Napompowałem tylko dwie atmosfery, aby wyrównać siły z Mateuszem.
Bo zostaliśmy tylko My.

Muzeum Hymnu Polskiego w Będominie, Muzeum Kolejnictwa w Kościerzynie,
wieża widokowa we Wdzydzach Kiszewskich wraz ze skansenem.
Raczej nie padało, ale przynajmniej mi było zimno.
Widok z wieży widokowej- bezsprzecznie najładniejszy w Polsce.
Jechałem najsłabszym moim rowerem szosowym, Wheelerem.
Jedzenie na trasie byle jakie, wiadomo z jakiego powodu.

aha, no i zajechaliśmy na zaliczoną przeze mnie w roku ubiegłym ulicę księżycową w Lubiszewie Tczewskim.
atmosfera Ok. Mi średnia pokazała równe 25 km/h- jak na połączenie ze zwiedzaniem Ok.
Pod koniec widzieliśmy jakiś wynalazek na torach kolejowych, na miejscu pewnie Marecki by nam powiedział
co to za cudo. Nie było go, więc niech teraz całej Polsce napisze co to za maszyna >