avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577261.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

PLUTON - to brzmi dumnie.

Czwartek, 25 lutego 2021 · dodano: 25.02.2021 | Komentarze 0

Pluton jest moją inspiracją, widzę Go coraz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 5 miliardów 739 milionów 557 tysięcy 546 kilometrów.

...wcześnie nad ranem to dla mnie była zima.
Niby było tylko kilka kilometrów mokrej nawierzchni, ale ja muszę mieć pewność absolutną,
nigdy takiej nie będzie dla mnie w ciemności. Wszystko musi być suche.
Ale po południu...po południu to była już wiosna.
Miałem wszystko inne, no, może oprócz tylko okularów.

rower inny, strój inny, kask o odmiennie innym niebieskim odcieniu, inne obuwie,
dziesięć atmosfer w oponach i ...za słabe hamulce, jak na prędkość, która mi towarzyszyła.
O nie, nie jestem lepszy. Zawsze po trzech miesiącach jazdy góralem tak szybko mi się jeździ.
Dwóch "górali" próbowało mnie dojść ( jednym z nich pewnie był Mikołaj ),
w czasie podjazdu na Wysoczyznę w Kamionku Wielkim Ktoś mi machnął z rowerem na przystanku...
nie zdążyłem przyjrzeć się. Ale jazda !!
I pomyśleć, że jako pierwszy z moich rowerów tą właśnie wiosnę mógł zobaczyć najstarszy, zasłużony
i najsłabszy bo bez geometrii....Wheeler.

...ale jutro nad ranem dla mnie znowu będzie zima.
dopiero jazda po 28- 29 lutego nie posiada jakichkolwiek zimowych zasad.