avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 579488.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

PLUTON - to brzmi dumnie.

Czwartek, 18 lutego 2021 · dodano: 18.02.2021 | Komentarze 3

Pluton jest moją inspiracją, widzę Go coraz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 5 miliardów 739 milionów 558 tysięcy 134 kilometrów.

...widziałem go dziś !!
Łazik PERSEVERANCE w drodze na Marsa przeleciał obok mnie w odległości zaledwie kilkuset metrów !!
Pode mną !!
Coż za prędkość !! Wielkości samochodu. Każda z jego stron posiada oświetlenie głównie chabrowe.
Kolor ten powstaje z przejścia z jasnoniebieskiego w granat. Kolor jego oświetlenia zależny jest od odległości
z której się go widzi. Odniosłem wrażenie, że czym był bliżej tym błękit jego oświetlenia był jaśniejszy.
To dobrze, że jest.
Mam nadzieję, że w drodze na Pluton znajdę coś do picia i jedzenia na Marsie.
Zrobię sobie tam duży Punkt Kontrolny.
...bo nigdy nie przestanę jeździć.

| 18:08 niedziela, 21 lutego 2021 | linkuj Co do Księżyca...to rzeczywiście mało brakowało, aby to się zatrzymało.
Wpływ na to miały dwie rzeczy: brak motywacji i sterta osób, którzy kibicowali
tylko w ten sposób, aby mi się nie udało.
Jakoś z tego wybrnąłem. teraz jest znowu trudno, ale już powoli tworzy się nowa petarda.
tak więc...nigdy nie przestanę jeździć.
| 16:59 sobota, 20 lutego 2021 | linkuj Ostatnie zdanie wydaje się najważniejsze :-)
DaruS
| 16:19 sobota, 20 lutego 2021 | linkuj Obawiałem się że po dotarciu na księżyc zarzucisz prowadzenie bloga. Cieszę się że jedziesz dalej :)