avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 579488.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

PLUTON - to brzmi dumnie.

Środa, 20 stycznia 2021 · dodano: 20.01.2021 | Komentarze 2

Pluton jest moją inspiracją, widzę Go coraz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 5 miliardów 739 milionów 560 tysięcy 234 kilometrów.

kolejna dawka podpowiedzi:
Warszawa, Suwalszczyzna, Góry, Zatoka Pucka, Lutowiska, Zakopane, Arłamów.
Będę tam.
z dwóch sytuacji bardziej uda mi się zasnąć na Helu niż wjechać do Świnoujścia.
Na pewno jednak zjem śniadanie na Głodówce, obiad też, i kolację, tak jak prawie zawsze.
Na pewno jadąc przez Lutowiska zatrzymam się w swoim miejscu.
na Łapszance także się zatrzymam. Z tych miejsc widać najpiękniejsze Góry.
Sejny- Wiżajny- Gołdap- Banie Mazurskie...najpiękniejszy odcinek drogi w Polsce dla mnie.
Będę tam.

...aby móc odgadnąć te trzy liczby, no i czwartą...musicie znaleźć do nich drogę, właściwy kierunek.
I za żadne skarby nie zdradzajcie niczego, co się domyślacie. Bo to może ułatwić rozwiązanie zagadki Innym.