avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577467.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

200.000 kilometrów !!

Niedziela, 27 grudnia 2020 · dodano: 27.12.2020 | Komentarze 6

...szosowy Giant TCR1 z przebiegiem 200.000 km.

urodził się dla mnie w Warszawie,
i w Warszawie przejechaliśmy końcowe kilometry. Bo więcej ich nie będzie.

... ze wszystkich moich rowerów to On przejechał najdłuższy dystans drogi na Księżyc, to z Nim przejechałem pierwsze MRDP, które stało się przepustką do mojego świata rowerowego... żeby nie to właśnie MRDP z roku 2013... nie byłoby dzisiejszego dnia, nic by nie było.
tak wiele wspaniałych miejsc zobaczyliśmy.
mnóstwo uczucia, emocji, radości.

... zaskoczył mnie dziś w taki sposób, jak uczyniło to wobec mnie Wigry 3.
Nigdy takiego uczucia we mnie nie było.
200.000 kilometrów.

| 10:52 wtorek, 29 grudnia 2020 | linkuj Super pomysł, to mogłaby być wyprawa jak na K2.
Znając życie sam będę wchodził. A mogło być tak fajnie.
albarash89
| 21:59 poniedziałek, 28 grudnia 2020 | linkuj Mam pomysł jak możesz dotrzeć na pluton. Odległość jest dość kosmiczna i potrzeba kilku wcieleń, ale... Jak zabierzesz na pokład kilka osób i złączyć ilość kilometrów to dotarcie do Plutona jest jak najbardziej możliwe. A kto wie, może to być początek stworzenia ciekawego zespołu.
| 21:35 poniedziałek, 28 grudnia 2020 | linkuj :-)
| 20:10 poniedziałek, 28 grudnia 2020 | linkuj Bardzo ładnie :-) Ale nie wylądował w wodzie?
| 12:56 poniedziałek, 28 grudnia 2020 | linkuj Dziękuję, na tle Łazienek Królewskich jest... jakby ładniejszy. W rzeczywistości ma wgniecioną ramę, zarysowania i liczne ślady użytkowania.
jotwu
| 08:38 poniedziałek, 28 grudnia 2020 | linkuj Imponujące dane liczbowe - gratuluję sportowej
sprawności a w Nowym Roku nie zwalniaj tempa !