avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577467.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

KSIĘŻYC - PLUTON KOD APOLLO 119.80

Piątek, 25 grudnia 2020 · dodano: 25.12.2020 | Komentarze 0

Pluton jest moją inspiracją, widzę Go coraz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 5 miliardów 739 milionów 562 tysięcy 339 kilometrów.

...kontynuuję podróż, nie oglądając się za siebie.
Jestem w tej chwili ponad 437 tysięcy kilometrów od Ziemi.
Mój umysł leci naprzód coraz dalej i dalej.
Oddaliłem się już tak bardzo, a to jeszcze nie koniec.
Pędząc w stanie upojenia wypatruję kresu wszechświata, pełen wiary.

Zaczynam nieco zwalniać, a mimo to otacza mnie coraz więcej galaktyk, a tworzące je gwiazdy wydają się
wciąż zwiększać. W rzeczywistości są olbrzymie. Niektóre z nich okazują się setki razy większe od przeciętnej gwiazdy
w dzisiejszej Drodze Mlecznej.
Więc wciąż poruszam się naprzód, choć już trochę wolniej.
Widzę przed sobą coraz mniej i mniej lśniących punktów.
...a gdy osiągnę odległość 5 miliardów kilometrów od Ziemi...znikną właściwie wszystkie.

Tak jak Ty.
Jeżeli coś nie zależy wyłącznie ode mnie...przegrywam.