avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 578827.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

KSIĘŻYC - PLUTON KOD APOLLO 118.40

Niedziela, 15 listopada 2020 · dodano: 15.11.2020 | Komentarze 0

Pluton jest moją inspiracją, widzę Go coraz bardziej większego. Jest ode mnie w odległości zaledwie 5 miliardów 739 milionów 567 tysięcy 585 kilometrów.

właśnie mija moje pierwsze dziesięć lat w Kosmosie.
Dziś mija pierwszy rok odkąd wylądowałem na Księżycu i jestem poza nim.
...a tymczasem na zdjęciu droga na której przejechałem swoje pierwsze sto kilometrów na rowerze.
na zdjęciu mój pierwszy szosowy rower Wheeler Route 21 z pierwszymi 100.000 przejechanymi kilometrami.
na zdjęciu rower, na którym przejechałem pierwszy Bałtyk Bieszczady Tour.
No to ile tych "jedynek" ?

Berlinka. W kierunku Rosji.
Odcinek pomiędzy Bemowizną, a Szylenami.
Z niej bez problemu można wjechać na ekspresówkę.
Zjeżdża się jeszcze łatwiej.
Jako chłopiec i nastolatek przeważnie na tej drodze rowerem jeździłem po części asfaltowej ( widać na obrzeżach drogi ),
bo te przerwy między betonami były przeważnie zalane.

W perspektywie tych dziesięciu lat, tu właśnie, trochę mi smutno się dziś zrobiło.
Bo teraz wiem, że w skali tych lat za bardzo często jeździłem rowerem w rodzinnym mieście i jego okolicach,
a za mało byłem razy tu właśnie, na ziemi braniewskiej.