avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 575865.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

KSIĘŻYC - PLUTON KOD APOLLO 117.63

Wtorek, 27 października 2020 · dodano: 27.10.2020 | Komentarze 0

Pluton jest moją inspiracją, widzę Go coraz bardziej większego. Jest ode mnie w odległości zaledwie 5 miliardów 739 milionów 570 tysięcy 408 kilometrów.

NASA dokonała odkrycia...na początku października bieżącego roku.
Wiedziałem, że ogłoszą to Światu najwcześniej 26 października ( mówiłem o tym Sławkowi podczas naszej podróży do Rapy w dniu 24 października ).
Naukowcy z NASA potwierdzili obecność wody w nasłonecznionych rejonach Księżyca.

Ha ha ha.
O tym to ja już wiedziałem co najmniej kilka miesięcy temu.
Większość kraterów zalana jest chabrową lawą.
Niektóre jednak beżową. I to ten kolor lawy jest potwierdzeniem obecności wody.
Byłem tam, widziałem to. I nie mówię o kraterach znajdujących się wyłącznie na biegunie Księżyca.
Mało tego. Na Księżycu jest wiele cennych dla Ziemi minerałów, ba, nawet są paliwa przyszłości.

Tak. Okazało się, że woda przetrwała w nasłonecznionych rejonach Księżyca bez gęstej atmosfery.
To powinno dużo powiedzieć o historii Księżyca i o procesach zachodzących w Układzie Słonecznym.
Przylatujcie więc tu, ale nie, żeby coś udowodnić.
To zrobiłem ja. Pokazałem, że na Księżyc dla się dojechać rowerem, że da się tu być i czuć się dobrze.
Wy przylatujcie tu, aby założyć bazy... aby mieć coś z tego.

...mam tylko nadzieję, że jak już zadowolicie się Księżycem i w pełni się Nim nasycicie... to rozpoczniecie lot na Marsa.
A wtedy zapewne dogonicie mnie i się spotkamy. Mam nadzieję.