avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 575865.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

KSIĘŻYC - PLUTON KOD APOLLO 117.46

Piątek, 23 października 2020 · dodano: 24.10.2020 | Komentarze 1

Pluton jest moją inspiracją, widzę Go coraz bardziej większego. Jest ode mnie w odległości zaledwie 5 miliardów 739 milionów 571 tysięcy 003 kilometrów.

wcześnie nad ranem, dla odmiany ponad 50 km rowerkiem retro, wheelerem route 21.
a potem pojechałem ze Sławkiem do m. RAPA.

być w Baniach Mazurskich...jak dla mnie cudnie.
być w Baniach Mazurskich wspólnie ze Sławkiem...ho ho ho.
do kumulacji szczęścia zabrakło kultowych lodów.

oba zdjęcia zostały zrobione przed północą.
Kiedy ja fociłem się w Baniach, w tym samym czasie Sławek był przy Piramidzie.
Naprawdę nie chcecie wiedzieć cóż tam w wewnątrz się znajduje.

...żartuję, cały czas byliśmy razem. Byłem tam z szesnaście razy, ale pierwszy raz nocą.
Ostatnio byłem w tym roku, chyba w maju, o 13 w południe ( bez obecności innych turystów ) i po dotknięciu uciekałem aż miło.

Wiało, lało, przez długie odcinki na drogach sterta dziur, łat...i innych wynalazków...czyli super było.
jechaliśmy od południa do południa.
dzisiejsza trasa: Elbląg- Milejewo- techniczna S22- Chruściel- Pieniężno- Lelkowo- Górowo Iławeckie- Bartoszyce- Sępopol- Srokowo- Węgorzewo- Banie Mazurskie- Rapa- Banie Mazurskie